Opiskelijoille

Tamk SalesHackers on moderni myyntikilpailu, jossa yhdistyy digitaalinen ja perinteinen myyntiosaaminen. Opiskelijat kilpailevat viiden hengen tiimeissä, joten myös tiimityötaidot ovat tärkeässä osassa kurssia. Myyntiä tehdään oikealle yritykselle, oikealla tuotteella ja oikeille asiakkaille.

Tämä opintokokonaisuus on suunnattu Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijoille, jotka haluavat oppia modernin myynnin taitoja tiimissä myyntikilpailun hengessä. Opintosuuntauksellasi ei ole niinkään väliä, tärkeintä on motivaatio ja innostus oman myyntiosaamisen kasvattamiseen.

Kilpailusta

Toteutus alkaa syksyllä 2020. Myyntikilpailuun osallistuu kaksi myyntitradenomi –aikuisopiskelijaryhmää, mutta kilpailuun voi osallistua myös Tamkin yhteisten vapaasti valittavien tarjonnasta, Tampereen yliopiston ristiinopiskelun kautta  tai avoimesta AMK:sta (20 opiskelijaa).  Ilmottautumisaika on 15.6. – 9.8. Kurssin kesto on yhdeksän viikkoa aikavälillä 21.8.2020 – 26.11.2020.

Tamk SalesHackers 2020 opiskelijat kilpailevat viiden hengen tiimeissä. Tiimit suunnittelevat sekä toteuttavat myynti- ja markkinointiaktiviteetteja hankkimalleen toimeksiantajalle. Opiskelijat valitsevat itselleen sopivan yrityksen toimekstiantajaksi kilpailuun.

Opintokokonaisuus on suunnattu Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijoille, jotka haluavat oppia modernin myynnin taitoja tiimissä myyntikilpailun hengessä. Opintosuuntauksellasi ei ole niinkään väliä, tärkeintä on motivaatio ja innostus oman myyntiosaamisen kasvattamiseen.

 

Kurssin sisältö

  • Myyntiprojektin suunnittelu, toteutus ja raportointi
  • Moderni myynti (markkinointi- ja myyntiautomaation avulla)
  • Myynnin- ja markkinoinnin mittaaminen ja seuranta
  • Asiakkuuksien hallinta (CRM)
  • Tiimioppiminen

Tehtävät

  1. TEHTÄVÄ: Myyntisuunnitelma (projektisuunnitelma)
  2. TEHTÄVÄ: Myyntihakkerointi (markkinoinnin ja myynnin aktiviteetit)
  3. TEHTÄVÄ: Loppuraportti ja pitchaus

Arvionti on asteikolla 1-5.

 

 

Aikataulu 2020

21.8. klo 11:45-14:15 Johdanto (tila C2-03)

17.9. klo 11:45-14:15 Myyntisuunnitelma -workshop (tila C2-03)

23.10. klo 11:30-14:30 Myyntisparraus (tila C2-03)

26.11. klo 14:00-15:45 Toimeksiantajien terveiset ja tulosten julkaiseminen (tila C2-03)

Osa opetuksesta tapahtuu iltaisin Zoomin kautta. Näiden kertojen ajankohdat ja sisällöt ilmoitetaan myöhemmin.